Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020

 



ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Η εικόνα τις περισσότερες φορές σκληρή.

Η αλήθεια ακόμη πιο σκληρή...
Ο καρκίνος θέλει δύναμη να τον αντιμετωπίσεις. Δύναμη και θέληση για ζωή.
Το πέρασα και ξέρω....
Το έχω πει ανοιχτά εξάλλου...
Έρχεται να ακρωτηριάσει και να σημαδέψει, όχι μόνο το σώμα αλλά και το μυαλό και την ψυχή.
Όταν βλέπεις γύρω σου να φεύγουν άνθρωποι γιατί δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την αλήθεια, τον πόνο, την αγωνία σου...
Στέκονται αδύναμοι των περιστάσεων....
Ο καρκίνος μπορεί να νικηθεί...
Μπορεί να νικηθεί με την πρόληψη, την αγάπη, την τεράστια στήριξη της οικογένειας αλλά και των ανθρώπων που δίνουν μαζί σου τη μάχη.... των ανθρώπων που ακουμπάς τη ζωή σου στα χέρια τους... των γιατρών σου!!!
Το ζήσαμε, το βιώσαμε στο πετσί μας.
Κλάψαμε...πονέσαμε...χάσαμε τη γη κάτω από τα πόδια μας.
Δώσαμε μάχες, παλέψαμε με το θηρίο και πολλοί τα καταφέραμε!
Είδαμε μέσα στα νοσοκομεία και τα χειρουργεία την σκληρή πραγματικότητα.
Πόσο πόνο μπορεί να αντέξει το σώμα σου, από τα χειρουργεία, από τις θεραπείες... Όμως μπορεί, αντέχει και αυτό έχει σημασία... Ο σκληρός αγώνας που κερδίζεις σε κάνει ακόμη πιο δυνατό...
Μάθαμε να χαιρόμαστε με τα μικρά, καθημερινά, ασήμαντα για άλλους πράγματα.
Διαλέξαμε αληθινούς ανθρώπους δίπλα μας,
(οι ψεύτικοι έφυγαν από μόνοι τους)
Μάθαμε να ζούμε το σήμερα... να χαμογελάμε, να χαιρόμαστε στιγμές! Το αύριο? Το αύριο δεν το γνωρίζει κανείς... Να ζούμε το τώρα...
Να χαιρόμαστε την κάθε στιγμή....
Να παίρνουμε και να δίνουμε αληθινή αγάπη...
Να λέμε αληθινά "σ αγαπώ"...
Να λέμε αληθινά "σε νοιάζομαι"...
Το "Είμαι εδώ γιά σένα " να το εννοούμε...
Γνώρισα ανθρώπους με μεγαλείο ψυχής.
Στάθηκαν δίπλα μου, μου κράτησαν το χέρι όταν εγώ βούλιαζα, μου έδωσαν από το κουράγιο τους, τη δύναμή τους!
Το ίδιο έκανα και θα συνεχίσω να κάνω κι εγώ για όσους το χρειάζονται!
Σχέσεις που γεννήθηκαν μέσα από μεγάλο πόνο, φόβο, αγωνία!
Για εμάς κάθε ημέρα που ξημερώνει είναι ανεκτίμητη!
Κάθε ημέρα και μία ακόμη νίκη επιβίωσης.
Κάθε ημέρα αιτία να φωνάξουμε την αξία της πρόληψης!
Υπάρχουν εξαιρετικοί γιατροί, χειρουργοί, ογκολόγοι - παθολόγοι, που δίνουν καθημερινό αγώνα στα νοσοκομεία και τις κλινικές, όμως μόνο αυτό δεν αρκεί... χρειάζεται και το κράτος να μεριμνήσει και να φροντίσει αυτές τις ομάδες ανθρώπων (ιατρών και ασθενών).
Πάντα θα τιμώ και θα ευχαριστώ τους δικούς μου "ήρωες", τους γιατρούς μου!
Οι ελλείψεις είναι μεγάλες και η προσπάθεια καθημερινή και δύσκολη.
Ας βγούμε λοιπόν από το κλουβί της καθημερινότητας μας και ας κοιτάξουμε λίγο τους γύρω μας, τον συνάνθρωπό μας που μπορεί να μας χρειάζεται... ίσως και μόνο ένα απλωμένο χέρι να του δώσει δύναμη...
Σήμερα είμαι εγώ.... αύριο μπορεί να είσαι εσύ.
Μην ξεχνάς... Πρόληψη και ενημέρωση!
Νοιαζόμαστε για τους ανθρώπους που αγαπάμε....
Νοιαζόμαστε για τον ίδιο μας τον εαυτό!!!
Έφη Βακαλφώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: